Livrare

Preț

Prețul produselor nu include costul de transport.

Costul transportului este calculat automat înainte de finalizarea comenzii și se bazează pe greutatea produselor din coșul de cumpărături și pe adresa de livrare.

Dacă adresa de livrare este în afara ariei de acoperire a curierului selectat atunci pot apare costuri suplimentare de transport. Vă vom contacta  pentru confirmarea opțiunilor de livrare disponibile pentru adresa Dvs.

 

Livrare

Termenul de livrare poate varia în funcție de condițiile meteo sau alte motive legate de firmele de curierat. Înainte de finalizarea comenzii vă afișăm o estimare a termenului de livrare pentru fiecare metoda de transport disponibilă dar vă rugăm să aveți în vedere că aceste estimări sunt o medie a duratelor observate în urma colaborării noastre cu acele firme de curierat.

 

Returnare

Aveți dreptul să returnați produsul (sau produsele) în termen de 14 zile de la primire. Pentru returnare vă rugăm sa deschideți o cerere de retur din contul Dvs. Accesați comanda care conține produsul sau produsele de returnat din secțiunea de comenzi, bifați produsul de returnat precum și cantitatea apoi confirmați deschiderea cerererii de retur. După ce primiți confirmarea nostră, împachetați produsele corespunzător apoi imprimați și atașați formularul de retur înainte de expediere.

Unele produse nu pot fi returnate și vor fi marcate clar pe site-ul nostru. Acestea includ produse personalizate la cerere, produse de unică folosință dacă au fost desigilate, etc.

Cumpărătorul este responsabil pentru costurile de retur și pentru siguranța produselor pană ajung înapoi la noi. Nu suntem responsabili pentru integritatea produselor în timpul returului dacă aceastea nu au fost ambalate corespunzător de către cumpărător.

După recepționarea returului, dacă produsul este în aceeași stare ca în momentul expedierii de către noi, vom returna prețul plătit pentru produs. Prețul transportului inițial către client nu poate fi returnat întrucât nu este un serviciu oferit de compania noastră.

Dacă starea produselor este diferită de cea din momentul expedierii de către noi, și este posibil ca aceasta să fie remediată, vom calcula un cost minim pentru aceste operațiuni. cost ce va fi prezentat clientului pentru acceptarea recondiționării produselor sau declinarea recondiționării și expedierea înapoi către client.

Returul produselor în stare bună și neutilizate nu atrage nici un cost suplimentar, prețul întreg al produsului fiind returnat către client. Ne rezervăm dreptul de a oferi recondiționarea gratuită a produsului returnat, în funcție de disponibilitatea pieselor de schimb și a timpului liber.
Costul transportului înapoi către client, pentru produsele ce nu au putut fi returnate, se taxează suplimentar sau acestea pot fi expediate împreună cu o comandă ulterioară.