I. Părțile contractului

Vânzătorul
și
persoana fizică sau juridică ce deschide un cont sau plasează o comandă prin intermediul magazinului nostru,
denumită în continuare cumpărător.

II. Disponibilitatea

Disponibilitatea produselor este afișată corect și în timp real. Există însă posibilitatea ca în cazul alegerii unui produs cu stoc limitat, până la finalizarea comenzii acesta sa fie comandat de un alt cumpărător. În acest caz vă vom contacta negreșit pentru rezolvarea problemei.

III. Descrierea și pozele produselor

Prin descrierea si pozele produselor încercăm să reflectăm cât mai bine realitatea și sunt corecte la momentul afișării în magazinul online.
Culorile pozelor variază în funcție de reglajele monitorului sau ecranului folosit. Vă rugăm să aveți în vedere acest lucru la selecția culorilor.
Descrierile produselor sunt furnizate de producători și datorită volumului mare de informații doar parțial verificate de noi. În cazul în care descoperiți o inadvertență sau observați că o informație este eronată, vă rugăm să nu ezitați să ne contactați pentru a ne ajuta în verificarea și corectarea oricărei probleme constatate.

IV. Prețul

Prețul produselor nu include costul de transport către cumpărător. De asemenea, prețul produselor se poate schimba la reînnoirea stocurilor, datorită fluctuațiilor normale ale pieței. Acest lucru înseamnă că dacă va aflați în cazul de la punctul II, în care site-ul a permis comanda unui produs la limita stocului, nu vă putem garanta prețul de vânzare afișat inițial întrucât prețul nou poate fi diferit, dar acesta poate fi atât mai mare cât și mai mic.

V. Plata

Încercăm să oferim cât mai multe sisteme de plată moderne. Scopul este ca acestea să fie sigure și ușor de utilizat pentru cumpărător.
Puteți plăti utilizând cardul de credit/debit platforma securizată a băncii noastre, prin transfer bancar în contul nostru IBAN sau ramburs în momentul livrării de către curier, direct acestuia.
Produsele rămân în proprietatea vânzătorului până la achitarea integrală a facturii.

VI. Acces la platforma online

Accesul la platforma online este liber și gratuit. Ne rezervăm dreptul de a împiedica accesul celor care nu o utilizeaza în scopul pentru care aceasta a fost creată (plasarea de comenzi online) precum și clienților care au au refuzat ridicarea comenzilor până în momenul achitării costurilor legate de transportul coletelor refuzate.

VII. Expediere

Întrucât produsele sunt prezente în stocul magazinului, expedierea se va face de cele mai multe ori până cel mai târziu la finalul următoarei zi lucrătoare.
Expediem produsele rapid, în maxim 5 zile lucrătoare. Utilizăm acest termen mai lung pentru perioadele aglomerate cum ar fi înaintea sau în urma sărbătorilor, când volumul de comenzi poate crește considerabil.

VIII. Livrare

Pentru livrare utilizăm serviciile oferite de firmele de curierat. Termenele de livrare sunt in general de 1 zi lucrătoare din momentul expedierii dar pot crește în perioadele de sărbători sau atunci când condițiile meteo sunt nefavorabile.
Costul livrării este calculat automat la finalizarea comenzii, pentru fiecare dintre curierii disponibili pentru adresa de livrare. În cazul în care adresa de livrare se află în afara ariei de acoperire a curierilor este posibil ca aceștia să perceapă o taxă suplimentară de livrare. În acest caz vă vom contacta pentru confirmarea noului cost de livrare sau să optați pentru ridicarea comenzii dintr-un centru zonal de livrare al curierului ales.

IX. Retur

Aveți dreptul să returnați produsul (sau produsele) în termen de 14 zile de la primire. Pentru returnare vă rugăm sa deschideți o cerere de retur direct pe site-ul nostru. Alegeți comanda care conține produsul sau produsele de returnat, bifați produsul de returnat precum și cantitatea apoi confirmați deschiderea cerererii de retur. După ce primiți confirmarea nostră, împachetați produsele corespunzător apoi imprimați și atașați formularul de retur înainte de expediere.

Unele produse nu pot fi returnate și vor fi marcate clar pe site-ul nostru. Acestea includ produse personalizate la cerere, produse de unică folosință dacă au fost desigilate, etc.

Cumpărătorul este responsabil pentru costurile de retur și pentru siguranța produselor pană ajung înapoi la noi. Nu suntem responsabili pentru integritatea produselor în timpul returului dacă aceastea nu au fost ambalate corespunzător de către cumpărător.

După recepționarea returului, dacă produsul este în aceeași stare ca în momentul expedierii de către noi, vom returna prețul plătit pentru produs. Prețul transportului inițial către client nu poate fi returnat întrucât nu este un serviciu oferit de compania noastră.

Dacă starea produselor este diferită de cea din momentul expedierii de către noi și este posibil ca aceasta să fie remediată, vom calcula un cost minim pentru aceste operațiuni. cost ce va fi prezentat clientului pentru acceptarea recondiționării produselor sau declinarea recondiționării și expedierea înapoi către client.

Returul produselor în stare bună și neutilizate nu atrage nici un cost suplimentar, prețul întreg al produsului fiind returnat către client. Ne rezervăm dreptul de a oferi recondiționarea gratuită a produsului returnat, în funcție de disponibilitatea pieselor de schimb și a timpului liber.
Costul transportului înapoi către client, pentru produsele ce nu au putut fi returnate, se taxează suplimentar sau acestea pot fi expediate împreună cu o comandă ulterioară.

X. Garanții

Produsele sunt acoperite de garanția de conformitate timp de 2 ani de la data cumpărării. Aceasta înseamnă că produsul este garantat împotriva oricărui defect ascuns datorat unei greșeli de manufactură. Această garanție nu acoperă defectele survenite datorită unei utilizări improprii, în afara specificațiilor sau neconforme cu destinația produsului.

Produsele care beneficiază suplimentar de garanție comercială, dacă este cazul, vor avea specificată durata acesteia în pagina de prezentare proprie fiecărui produs.

XI. Litigii

Litigiile se rezolvă pe cale amiabilă, direct între părți. Dacă acest lucru nu este posibil atunci următoarele căi de soluționare sunt disponibile clientului:

- Soluționarea alternativă a litigiilor - site-ul ANPC
- Soluționarea online a litigiilor - site-ul Comisiei Europene, alegeți limba română
- Platforma online de soluționare a litigiilor - site-ul Comisiei Europene, alegeți limba română
- Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor
- Centrul European al Consumatorilor din România
- instanțele de pe raza Municipiului București

XII. RGPD

Utilizăm datele dvs. cu caracter personal strict în scopul îndeplinirii obligațiilor contractuale survenite în urma plasării unei comenzi online.
Acestea vor fi folosite pentru a vă transmite informații privind comanda plasată, pentru emiterea facturii precum și pentru expedierea comenzii.

În cursul normal al derulării contractului, datele personale sunt transmise:

Termenele de prelucrare (stocare) a datelor personale sunt:

Accesul la datele personale se face prin autentificarea în contul online unde pot fi vizualizate sau rectificate direct. Pentru ștergere, restricționarea prelucrării, opoziție asupra prelucrării și obținerea acestora într-un format electronic portabil vă rugăm să accesați online meniul dedicat RGDP din contul de client. Vă rugăm să aveți în vedere că datele din facturile emise nu pot fi șterse sau anonimizate înainte de expirarea termenului legal de păstrare.

Autoritatea de supraveghere la care puteți adresa o plângere cu privire la prelucrarea datelor personale este: dataprotection.ro

De asemenea, dorim să vă informăm ca NU operăm niciun proces decizional automatizat bazat pe datele personale ale clienților.

XIII. Altele

Acest contract este considerat citit, cunoscut, semnat și asumat de către ambele părți în momentul în care vă deschideți contul online dar și la plasarea fiecărei comenzi noi.